colora is een werkplek waar iedereen zich thuis mag voelen, waar we elkaar steunen en op elkaar mogen vertrouwen, een plek waar we hard werken maar evengoed plezier maken samen, waar iedereen zichzelf mag zijn en het beste van zichzelf geeft…
Zo spelen we bij colora allemaal een rol in hetzelfde verhaal, hebben we hetzelfde doel voor ogen en nemen we samen verantwoordelijkheid om dat doel te bereiken.
We verkopen geen lucht. Wel onze eigen verf: een product van de bovenste plank waar we oprecht fier op zijn.
We verkopen onze verf vol vertrouwen. We staan garant voor kwaliteit – onze verf is zo innovatief dat we dat ook kunnen – want als we zelf voor 100% achter ons product staan, dan doen onze klanten dat ook.
We hebben een oplossing voor elke verfklus maar geven ook professioneel kleur- en verfadvies op maat, in de winkel of bij mensen thuis.
We leven ons echt in in een project en coachen klanten, ondersteunen wie dat wil met raad en daad, en begeleiden wie dat nodig heeft van prille voorbereiding tot perfecte afwerking. En doen dat altijd met veel enthousiasme.
De colora coaches - zo noemen we onze winkelmedewerkers graag - die elke dag klanten adviseren en inspireren zijn een belangrijke troef, daarom investeert colora voortdurend in opleidingen om medewerkers te ondersteunen, te stimuleren en uit te dagen om bij te leren en beter te worden.
Je krijgt de vrijheid om jouw job zelf in te vullen en de nodige tools om dat goed te doen. colora laat ruimte voor initiatieven om talenten te ontplooien en biedt ook kansen om een professionele carrière uit te bouwen, want groeien kan bij colora in de hoogte maar evengoed in de breedte.
We zijn thuis in verf en delen dat graag met onze klanten: we maken de wereld mooier met kleur in hun interieur, we maken hun verfklus aangenamer met advies op maat, we maken hen uiteindelijk blij met een geslaagd resultaat... en dat geeft veel voldoening.
Werken bij colora gaat gepaard met veel afwisseling en boeiende uitdagingen, maar ook met een fair loon naar werken. Nog een manier om te tonen dat mensen belangrijk zijn, want als onze medewerkers blij zijn, dan varen ook onze klanten daar wel bij.